Ефективні поради з організації віддаленої роботи

Ефективні поради з організації віддаленої роботи

Коронавірус змусив усіх нас повністю змінити стиль життя. Зокрема, перейти на віддалений режим роботи. Тому ми зібрали для вас поради, як працювати вдома і при цьому залишатися продуктивним, не перепрацьовувати, залишатися на зв’язку з командою і підтримувати одне одного.

Не судіть себе строго.

Робота з дому може бути великим викликом. Ви можете відчути самотність, ізольованість, напруження, розчарування. Все нормально. Будь-який перехід вимагає часу, щоб звикнути, тому намагайтеся не бути суворим до себе.

Робіть заплановані перерви.

Спробуйте встановити будильник, щоб вставати і робити розминку щогодини, ходіть по квартирі, спілкуючись по телефону, перейдіть до окремої зони (подалі від комп’ютера) щоб пообідати.

Захистить свій час.

Встановіть певні години, коли ви знаходитесь "в офісі" і спілкуйтеся з колегами, інший час - повністю ваш, і присвячений повсякденним справам та спілкуванню із родиною.

Відокремте свою робочу зону.

Домовтесь з членами сім’ї чи сусідами по кімнаті про години, в які ви працюєте з дому, та про основні правила, яких необхідно дотримуватись в ці години.

Увімкніть білий шум.

Це дійсно допомагає зменшити відволікання шуму навколо вашої робочої зони. Зараз існує багато мобільних додатків, які можна безкоштовно завантажити на комп’ютер чи телефон.

Приділіть увагу власному комфорту.

Облаштуйте своє робоче місце так, щоб вам було зручно — використовуйте зручний стілець та стіл, оберіть місце із достатньою кількістю природнього освітлення, провітрюйте приміщення, де працюєте.

/Files/images/изображение_2020-11-06_115201.png

Поради педагогам

1. Не починайте свою промову з вислову: «Я давно вже хотів сказати…»
2. Уникайте слів завжди і ніколи.
3. Якщо цю людину ви ніколи не хвалили, не очікуйте, що на вашу критику вона відреагує позитивно.
4. Критикуйте лише те, що можна змінити.
5. Не порівнюйте поведінку цієї людини з поведінкою інших. Це принижує.
6. Не знищуйте індивідуальність.
7. Не приписуйте співрозмовнику того, чого він не казав. Краще не перебільшувати – можуть звинуватити у брехні.
8. Не зосереджуйтесь на особистості суперника, активізуйте увагу на проблемі й варіантах її вирішення.
9. Не робіть висновки за партнера.
10. Перше зауваження людині доцільно робити наодинці.
11. Свою помилку визнайте швидко і рішуче, випереджаючи можливу критику.
12. Зміцнюйте позитивну атмосферу у спілкуванні.
13. Відчувайте, коли потрібно відступати.
14. Дійте! Не уникайте конфліктів, а намагайтеся їх вирішувати.



Кiлькiсть переглядiв: 140

Коментарi